Коробка під парфуми

ДЕТАЛІ:

  • 115х55х35 мм
  • Палітурний картон 1,5 мм
  • Крейдований папір 
  • Повнокольоровий офсетний друк 
  • Матова ламінація

Закажите упаковку прямо сейчас

Оставьте Ваши контактные данные
и наши менеджеры оперативно свяжутся с Вами



    Коробки для косметики: Ідеальний варіант для збереження та доставлення продуктів краси

    Індустрія краси демонструє стабільне та динамічне зростання кожного року. Щорічно глобальний ринок збільшується майже на 5% в середньому. Виробники та продавці забезпечують продукцією як мешканців України, так і весь світ. Однак, високий попит зумовлює також і постійне зростання конкуренції. На ринку з’являється все більше компаній, тож підтримувати рентабельність свого бренду вже не так легко, як раніше. Це означає, що потрібно постійно шукати нові та інноваційні способи виділити свої продукти та привабити потрібну аудиторію. 

    Як підтримувати конкурентоспроможність на ринку краси? 

    Приділити увагу упаковка вашої продукції. Створення привабливого дизайну упаковки та забезпечення покупців задоволенням від розпакування – поширена маркетингова тактика, яка може допомогти зробити ваш бренд унікальним. Такий підхід також може допомогти вам встановити міцніший зв’язок зі своїми клієнтами, одночасно підвищуючи вашу цінність на ринку. Упаковка косметики – це не лише місткість для транспортування. Це частина іміджу бренду, його “обличчя”. Якщо ви презентуєте новий продукт, хочете зробити акцію або подарунок для клієнтів – гарна упаковка стане в пригоді!

    Головні елементи якісного пакування косметики

    Зовнішне паковання

    У більшості випадків зовнішня упаковка – це контейнер, який використовується для відправлення замовлень клієнтам: зі складу, де вона виробляється або полиць магазинів до дверей замовників. Основна мета зовнішнього паковання – захистити товар під час транспортування та гарантувати, що його якість не буде порушено.

    Внутрішнє паковання 

    Внутрішня упаковка – це матеріал, в якому знаходиться ваш товар, що додає ще один рівень захисту, а також демонструє товар в магазинах, соцмережах, та на інших майданчиках. Цей шар може бути виготовлений з декількох різних типів матеріалів, таких як:

    1. Складні картонні коробки
    2. Коробки-трансформери
    3. Коробки зі з’ємною кришкою
    4. Гофровані коробки

    і багато інших видів.

    Коробка для косметики може містити інформацію про продукт, наприклад, інгредієнти, інструкції з догляду та способи використання, а також брендові елементи. 

    Останні тенденції в дизайні упаковки для косметики

    Споживачі схильні змінювати свої купівельні звички, орієнтуючись на те, що найбільше відповідає їхнім потребам. Дуже важливо розуміти ці тенденції і те, як ваш бренд може найкраще пристосуватися до них. 

    • Мінімалістичний дизайн

    Мінімалізм дозволить зробити продукти привабливими з першого погляду. Особливо якщо це засоби з догляду за шкірою – “чисте” пакування буде викликати асоціації з чистою та доглянутою шкірою.

    • Екологічість

    Сьогодні все більше споживачів стають свідомими щодо відходів після продуктів, які вони купують. Використання картону замість пластику у вашій упаковці може стати чудовим способом привернути увагу цих споживачів.

    • Унікальні шрифти

    Вибір візуально інтригуючого шрифту для упаковки може привернути увагу вашого цільового ринку. Цей креативний спосіб допоможе донести повідомлення вашого бренду до споживача і допомогти йому відрізнити його від інших продуктів.

    • Сміливий дизайн

    Створення впізнаваного візерунка або логотипу для вашого бренду і нанесення його на паковання дозволяє покупцям швидко відрізнити де упаковка косметики вашого бренду, а де іншого.Це простий і ефективний спосіб привернути до себе увагу.

    • Єдиний стиль і інтерактивність

    Якщо у вас багато різних товарів, то дотримання єдиного стилю для паковання кожного у поєднанні з інтерактивними елементами виводить клієнтський досвід на новий рівень, надаючи можливість взаємодіяти з продуктом. Така упаковка для косметики може містити спеціальний код, наприклад, QR-код, Після того, як споживач відсканує його за допомогою мобільного пристрою від отримає доступ до ексклюзивного контенту. 

    • Зручні для подорожей розміри

    Зменшення розмірів упаковки стає дедалі популярнішим, оскільки багато косметичних засобів стають незамінними під час подорожей. Тому важливо створювати упаковку, яка зробить вашу косметику легкою та зручною для транспортування споживачем (особливо літаком).

    • Одноманітна кольорова палітра

    Використання занадто великої кількості кольорів може пригнічувати споживачів, викликати естетичний дисонанс і спонукати їх робити вибір на користь альтернативних брендів. Зосередьтеся на тому, щоб привернути увагу клієнтів, легкою для сприйняття колірною палітрою пакувальних елементів.

    FAQs

    • Які матеріали використовують для коробок для косметики?
    • Найчастіше – це папір чи картон.
    • Чи можливе індивідуальне оформлення?
    • Так, можливе друковане або рельєфне оформлення коробок та кастомний дизайн.
    • Чи є розмірні обмеження для коробок?
    • Ні, ми пропонуємо коробки різних розмірів і форм.
    • Скільки часу йде на виготовлення замовлення?
    • Термін залежить від складності замовлення та обраного дизайну.
    • Чи є готові рішення або лише індивідуальне виготовлення?
    • Ми пропонуємо як стандартні рішення, так і індивідуальне виготовлення.

    Упаковка для косметики – це не просто коробка. Це візитна картка вашого продукту, його захисник і помічник у підкоренні сердець покупців. Обирайте найкраще!