Як говорив класик: “В сучасному розвиткові друкованої справи….здивувати замовника стає все складніше.” А наше завдання — дивувати клієнтів кожного дня!
Головним засобом перевтілення пакування преміум сегменту в яскравий шедевр,що запам’ятовується, поруч з високим дизайном та грамотним кольоровим рішенням, є удосконалення друкованої продукції.
Стандартні технології, якими вже, насправді, нікого не здивувати це лакування захисними та високоглянцевими лаками, ламінація глянцевої і матової плівки, гаряче тиснення фольгою або фольгування, конгревне або блинтове тиснення.
Все це, неодмінно, дійсно, стало звичним. Але, якщо ваш дизайнер, перед тим як ваяти чергову нетлінку, цікавиться якими технологіями володіє ваш постійний партнер-типографія, результат, скоріше за все, вас здивує.
Наприклад, комбінація софт-тач ламінації і спеціального структурного лаку, яка утворить на оксамитовій поверхні ефект крапельки води.
Конгревне або блинтове тиснення можна доповнити тисненням голографічної фольги, а перед цим надати поверхні фактури «зміїної шкіри», «льону», виконавши операцію гренування (мікро ембосинг).
Флокування, бронзування, глітерний, гібридний лак — технології, які використовуються не так часто, і ви зможете здивувати свого клієнта.
Подарункові та сувенірні коробки, коробочки для ювелірних прикрас, кондитерське пакування, шкіряна галантерея, все це пакування luxury сегменту, де «по одежі стрічають», і ви повинні дивувати з першого погляду.
Цією публікацією ми починаємо серію статей про різні технології удосконалення пакування, якими володіє фабрика пакування «МітраПак».
Маємо надію, що читаючи цю серію, Ви отримаєте інформацію, яка допоможе досягнути бажаного результату.