Як замовити або купити паковання?

Яку упаковку замовити або купити? – просте запитання зі складною відповіддю.

Я постараюся відповісти на це питання якомога докладніше, з огляду на те, що у кожної компанії своя ситуація.

Оскільки ми самі є виробниками паковання, в наших інтересах зробити вас грамотним покупцем паковання. Тож давайте почнемо!

Для початку давайте розглянемо різні “Рівні паковання”

Насправді паковання слугує лише двом цілям: захищати і рекламувати. Оскільки ринок і споживчі апетити стають дедалі складнішими та вибагливішими, у сучасному пакуванні є безліч допоміжних компонентів, які більшість покупців-початківців не враховують.

Це рідко буває, просто “потрібна коробка для мого продукту”. Вважайте, що слово “паковання” має множину, оскільки вам доведеться купувати кілька пакувальних матеріалів, щоб доставити свій продукт з фабрики в роздрібний магазин.

Упаковка, в якій безпосередньо знаходиться продукт, називається первинним пакованням. Наприклад, крем для обличчя матиме скляну або пластикову банку як первинне паковання.

Але потенційно існує ще три рівні упаковки, які можуть знадобитися. Наприклад, транспортне паковання, четвертий рівень, зазвичай так само необхідна, як і первинна. Існує також вторинна упаковка, упаковка для демонстрації, а також захисне паковання.

Давайте розглянемо приклад із кремом для обличчя трохи докладніше:

beenhere

Баночка

Первинне паковання
(1-й рівень)

beenhere

Роздрібна коробка для баночки

Вторинне паковання
(2-й рівень)

beenhere

Вітрина роздрібної крамниці

Паковання для демонстрації
(3-й рівень)

beenhere

Коробки для транспортування

Транспортне паковання
(4-й рівень)

А також різні види захисного паковання (термозбіжна плівка, захист від розкриття, тощо) яке функціонує як “допоміжне пакування”.

Пакування зі складу чи індивідуальне паковання?

Чи потрібне вам індивідуальне пакування? Чи вам підійде стокове пакування?

Стокове паковання – це готове паковання, яке продається в певних стандартних формах і розмірах. Прикладом такої упаковки, яку звичайна людина може придбати для себе, є, наприклад, подарункова коробка. Це коробка вироблена масовим тиражем у певному стандартному розмірі.

Стокова упаковка може бути будь-якого типу, але оскільки вона має обмежені розміри та форми, її часто недоцільно використовувати для пакування вашого унікального продукту.

Тому більшість компаній вважають за краще використовувати індивідуальну упаковку, яка виготовляється на замовлення та ідеально підходить для вашого продукту.

Звичайно, індивідуальна упаковка коштує дорожче.

Якщо ви використовуєте стокове пакування, наприклад, пластикові або скляні пляшки, на них зазвичай друкується і наклеюється індивідуальна етикетка. Таким чином, кожна компанія змушена використовувати якусь форму індивідуального пакування в якийсь момент; у цьому прикладі – етикетку.

Пакування зі складу та пакування на замовлення (або їх комбінація) – це, як правило, два варіанти пакування продукту. Але в чому різниця між ними?

Стокова упаковка – це, по суті, “готова, типова упаковка”, на яку можна наклеїти етикетку. Стокова упаковка виробляється дуже дешево у величезних кількостях і, як правило, має обмежені, стандартні розміри і стилі.

Фабрика упаковки “Мітрапак” займається виробництвом виключно індивідуальної упаковки. У нас немає стокового складу. Тільки індивідуальні замовлення.

Огляд процесу купівлі упаковки

Процес купівлі упаковки складається з 4 основних етапів:

beenhere

1. Фаза вибору

Тут ви визначаєте, що вам потрібно (тип, стиль і паковання) і де це можна замовити (пошук серед нескінченної кількості компаній, що займаються виробництвом/продажем паковання, тієї, що відповідає вашим потребам і бюджету).

beenhere

2. Фаза підготування виробництва

Після того, як ви визначилися з типом, стилем і обсягом паковання та знайшли пакувальну компанію для роботи, на наступному етапі ви приймаєте всі конкретні рішення щодо паковання, як творчі, так і фінансові. Чим детальніше і ретельніше ви опрацюєте цей етап, то кращим буде наступний.

beenhere

3. Фаза виробництва

На цьому етапі починається виробництво упаковки, сподіваємося, безперебійне.

beenhere

4. Фінальна фаза

На цьому етапі ви отримуєте і перевіряєте товар.

Наші роботи